Na urządzenie przysługuje 12 miesięcy gwarancji. Poinformuj nasz dział obsługi klienta o uszkodzonym urządzeniu, odeślij go wraz z dowodem zakupu, a my postaramy się go wymienić na nowy.
Klient wysyła uszkodzony podgrzewacz na własny koszt. W jakich sytuacjach urządzenie nie podlega wymianie:
Gdy urządzenie jest zniszczone lub uszkodzone mechanicznie.
Gdy urządzenie jest zalane bądź urządzenia jest zdekompletowane.
W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji klient ponosi koszty za dostawę urządzenia.
Zamówienie możesz złożyć przez nasz sklep internetowy znajdujący się w zakładce KUP TERAZ, bądź skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez kontakt telefoniczny lub przez e-mail.
Według regulaminu sklepu HOT-BOX-GO wszystkie wysłane zamówienia są zobowiązane do odbioru przez Adresata. Gdy zdarzy się sytuacja, w której źle dodali Państwo produkty do koszyka i nie zorientowali się o tym fakcie przed wysyłką zamówienia, prosimy o kontakt z Obsługą Sklepu by dokonać poprawki. Prosimy odesłać błędne produkty na swój koszt. A w razie konieczności opłacić przelewem różnicę w wartości zamówień i doliczyć koszt ponownego wysłania.
Zamówienia realizowane są w przeciągu od 24 – 48 h od momentu przyjęcia. O wszelkich opóźnieniach będziemy informować Cię na bieżąco.
Reklamacje są rozpatrywanie w przedziale od 3 do 14 dni roboczych
Produkty należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Jeśli twoim zdaniem produkt twoim zdaniem nie jest zgodny z opisem przedstawionym na stronie internetowej, masz 14 dni od dostawy na zwrot. Możesz dokonać zwrotu korzystając z dedykowanego formularza zwrotów, dostępnego przy regulaminie sklepu. Przy zwrocie nie będziesz musiał zapłacić za zwrot przy wysyłce, ale 16 zł zostanie odjęte od zwrotu pieniędzy w celu pokrycia kosztów wysyłki.
Staramy się przetwarzać wszystkie zwroty w przeciągu 24 godzin od otrzymania zwróconych produktów. Po przetworzeniu zwrotu – czas w którym pieniądze dotrą do Ciebie zależy od metody płatności. Jeśli nie otrzymasz zwrotu w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu, skontaktuj się z nami poniżej.
Sprzedaż detaliczną nie obejmują rabaty i zniżki, jeśli jednak masz zamiar zakupić większą ilość naszych produktów prześlij zapytanie na adres e-mil: kontakt@hot-box-go.pl w odpowiedzi przedstawimy ci naszą ofertę z udzielonym rabatem.
Nasz sklep zgadnie z regulaminem wysyła dowody zakupu drogą elektroniczną, jeśli z jakiś powodów nie dotarł do Ciebie dowód zakupu prosimy o kontakt telefoniczny bądź wiadomość e-mail.
Prosimy przesłanie potwierdzenia przelewu na adres e-mail: kontakt@hot-box-go.pl
Kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do opuszczenia naszego magazynu, powiadomimy Cię o tym przez e-mail. Następnie możesz sprawdzać regularne aktualizacje i śledzić swoje zamówienie. *zakładka do zrobienia odnośnie śledzenia zamówienia*
Pamiętaj, że nasi kurierzy pracują do 21:00 więc Twoje zamówienie może dotrzeć do Ciebie wieczorem. Nie martw się, jeśli nie ma Cię w domu, gdy kurier próbuje dostarczyć twoje zamówienie. Kurier zostawi kartkę z instrukcjami.
Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji może zostać anulowane. Wystarczy w tym celu skontaktować się telefonicznie z Obsługą Sklepu bądź wysłać e-mail. W przypadku gdy zamówienie ma status wysłane nie ma możliwości jego anulowania.
Urządzenie jest przeznaczone do podgrzewania posiłków umieszczonych w pudełkach z tworzywa sztucznego z cienkimi ściankami. W szczególności do podgrzewania diet pudełkowych. Jeśli umieścisz w podgrzewaczu posiłek w pojemniku z grubszymi ściankami przykładowo (szkło, ceramika, glina oraz plastik o grubość powyżej 3 mm) to czas podgrzewania posiłku zostanie znacznie wydłużony.
Czas podgrzewania posiłku zależy od przewodzenia ciepła przez jego cząsteczki – minimalny czas podgrzewania to 20 minut.
Płyta grzewcza umieszczona w podgrzewaczu generuje ciepło tylko z jednej strony. Przed złożeniem reklamacji prosimy o sprawdzenie czy płyta jest odpowiednio umieszczona w torbie. Jeśli urządzenie nie spełniło oczekiwań klienta prosimy o jego odesłanie wraz z wypełnionym dokumentem reklamacyjnym – Załącznik nr 2 – Formularz zwrotów/odstąpienia od umowy